روی نسل جدید خودروها سیستم‌عامل آندروید نصب می‌شود
نوشته شده توسط : Roh
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، در نگاه اول شاید هیچ ارتباطی میان اتومبیل و گوشی هوشمند وجود نداشته باشد؛ زیرا شما سوار اتومبیل می‌شوید و گوشی هوشمند را در دست می‌گیرد.
اما گروهی از خودروسازان بزرگ در حال کشف نقاط مشترک بین این دو دستگاه هستند و بر این باورند که با افزودن قابلیت‌های بی‌سیم به خودروها می‌توانند نقاط مشترک آن با گوشی‌های هوشمند را بیشتر کنند. در نمایشگاه CES 2013 که هفته آینده در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود، قرار است بیش از 100 شرکت آخرین فناوری‌های خود را در رابطه با خودروهای هوشمند به نمایش بگذارند.
در بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان برخی از بزرگترین خودروسازان جهانی از جمله فورد، جنرال‌موتورز، هیوندای و ... حضور دارند و آخرین اتومبیل‌های هوشمند خود را در لاس‌وگاس آمریکا به نمایش می‌گذارند. این شرکت‌های بزرگ در محصولات جدید خود فناوری‌هایی از جمله فناوری اتومبیل بدون راننده، سیستم پارک خودکار و ابزارهای سرگرمی و اطلاعاتی داخل خودرو را نمایش می‌دهند.
برخی از این شرکت‌های بزرگ سیستم‌های هوشمند خود برای استفاده از ابزارهای الکترونیکی روی نسل جدید اتومبیل‌ها را دارند، اما برخی از خودروسازان بزرگ اعلام کرده‌اند که روی محصولات جدیدشان سیستم‌عامل اندروید نصب کرده‌اند تا راننده و سرنشینان در خودروهای جدید بتوانند تمامی ابزارها و سرویس‌های گوگل را در اختیار بگیرند.
از جمله خودروهای جدیدی که روی آن سیستم‌عامل اندروید نصب شده، مدل جدید Clio ساخت شرکت Renault که علاوه بر آن می‌توان به محصولات جدید شرکت خودروسازی Saab با قابلیت مشابه اشاره کرد.
 
منبع : ایستنا



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری اطلاعات , ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: